Zwrot przedmiotu kupionego w Internecie może być kłopotliwy, ale nie jest niemożliwy. Oto kilka wskazówek, które sprawią, że odzyskasz swoje pieniądze i pozostaniesz w dobrych łaskach ze sprzedawcą:
- Sprawdź politykę zwrotu sklepu i wszelkie informacje dotyczące gwarancji, które zostały dołączone do Twojego przedmiotu. Dzięki temu dowiesz się, kto płaci za przesyłkę zwrotną, czy istnieje limit czasowy na zwrot przedmiotów i w jakim stanie muszą się one znajdować, aby otrzymać pełny zwrot lub wymianę.
- Zapakuj odpowiednio swój zakup podczas odsyłania go, używając mocnego pudełka, folii bąbelkowej lub orzeszków ziemnych, aby nie został uszkodzony w transporcie (jeśli to możliwe). Jeśli doszło do uszkodzenia podczas wysyłki lub dostawy z powodu złych materiałów opakowaniowych użytych przez którąkolwiek z zaangażowanych stron – nadal powinieneś otrzymać od nich pełny kredyt! Koszty przesyłki zwrotnej mogą się różnić w zależności od miejsca, z którego wysyłane są produkty, więc sprawdź, zanim kupisz coś online.