Czy można zwrócić przedmiot kupiony w internecie?

Zwrot towarów zakupionych w Internecie nie zawsze jest łatwy. Niektórzy sprzedawcy internetowi nie pozwalają na zwrot przedmiotów w ogóle lub tylko w określonych okolicznościach.

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony w sklepie internetowym, ważne jest, abyś postępował zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów obowiązującymi u danego sprzedawcy. W niektórych przypadkach zasady te są dość rygorystyczne: na przykład niektórzy sprzedawcy przyjmują zwroty tylko wadliwych lub uszkodzonych przedmiotów w ciągu 30 dni od zakupu, podczas gdy inni zezwalają na zwrot po 30 dniach z paragonem i dowodem zakupu (co może być trudne, jeśli zamówienie zostało opłacone kartą kredytową).

Zwrot przedmiotów zakupionych w sklepie jest często łatwiejszy niż zwrot przedmiotów zakupionych w sprzedaży wysyłkowej, ponieważ sklep zgodził się już na przyjęcie z powrotem wszelkich zakupów powyżej 25 dolarów w sprzedaży wysyłkowej lub telefonicznej za pierwszym razem – tak długo, jak są one nieużywane i były przechowywane w dobrym stanie od momentu zakupu!

Dodaj komentarz